המרכז לנשימה מודעת

סדנא היכרות חוויתית

מה יכול לקרות במהלך סשן ריברסינג?

ברמה הפיזית – דם מועשר בחמצן זורם לכל התאים והמערכות בגוף ומזין אותם בחיים, אברים ומקומות ללא אנרגיה מתחילים להתעורר עקב החיים המוזרמים לתוכם וכל מיני ריאקציות פיזיות מתעוררות וקורות בגוף, הגוף מתחיל להפתח וזרמים מתחילים לנוע בגוף.

 ברמה הרגשית – כל מיני חוויות יכולות לצוף, רגשות מודחקים משתחררים ועולים על פני השטח, פחדים משתחררים, כאבים עוזבים את הגוף ,טראומות שונות יכולות להגיע ולהשתחרר, לפעמים חוויות מחיים אחרים. אנשים יכולים לחוות בשלב זה בכי, כעס, צחוק, שמחה, עצב ושאר סוגי רגשות עמוקים שעולים ועוזבים, זהו סוג של קטרזיס רגשי שמפנה המון חלל ונוכחות חדשה בגוף עם השתחררותו, אנשים לפעמים חוזרים לתקופת העוברות ולפעמים חווים מחדש את הלידה שלהם – ואנחנו יכולים לסייע להם ליצור בתוכם חווית לידה חדשה (Re-birthing).

 ברמה ההכרתית – עקב הטענת המוח בחמצן רב, אנשים פעמים רבות מקבלים תובנות עמוקות לגבי חייהם, לגבי מה לעשות, מה לשחרר, וכל מיני הבנות משמעותיות שיכולות ליצור שינוי עצום בחיים. אפשר להשתמש בכלי מופלא זה גם כדי לכוון ולשנות מערכות אמונה והתניות והגבלות שקיימות דרך התכוונות ושימוש בכוחה העצום של הנשימה.

ברמה הנשמתית – זהו חיבור אדיר ומידי לעומקי הנשמה שלנו, הנשימה היא החיבור לנשמה, ובזמן סשן נשימה, נוצר חיבור עמוק עם עצמנו ועם הרצונות שלנו.

יצירת חיים מאוזנים ומאושרים יותר – איזון של הגוף בכל הרמות יביא לשחרור סטרס מהגוף, חיזוק המערכת החיסונית וריפוי פיזי, שינה טובה ורגועה, חיבור עמוק יותר לעצמנו ולרצונות שלנו, חיבור לייעוד שלנו.

מה נחווה בסדנא?

חלק 1:
הסבר על התהליך + כלים של תרגילי נשימה ליומיום
הסבר על הנשימה המודעת ועל היתרונות שלה, נלמד תרגילי נשימה שאפשר להיעזר בהם ביומיום לאיזון רגשי ולעבודה עם המחשבות שלנו כדי שנוכל לשנות את הרגשות שלנו.
הסבר מפורט על התהליך של הריברסינג, ואיך הוא נולד ומה חווים במהלך סשן ריברסינג.

חלק 2:
התמקדות במה אני הולך "לעבוד" עליו במהלך הסשן ומה אני הולך לזמן במקום.
הצפה דרך כתיבה ושאלות מנחות של קושי/התקיעות שאנו רוצים לשחרר ומה אנחנו מזמנים במקום.
בזמן הכתיבה נרגיש היכן בדיוק נמצאת התקיעות שלנו בגוף.

חלק 3:
סשן ריברסינג
מכוונים את סשן הריברסינג ואת הנשימה בדיוק אל מה שהצפנו דרך הכתיבה שלנו.
תהליך הנשימה לוקח בין 30-60 דקות שבמהלכן אנחנו נושמים נשימה מחוברת שמגיעה במדויק לשורש של הבעיה/הקושי בגוף ומשחררת אותו ביעילות ובמהירות.

 

למי מתאימה הסדנא?

  • לכל מי שחווה סטרס, עומס, קושי ורוצה לשחרר אותו מהגוף ומהנפש.
  • לכל מי שחש "תקיעות בחיים" ורוצה לייצר שינויים.
  • לכל מי שרוצה לאזן ולרפא את הגוף הפיזי ואת הנפש.
  • לכל מי שרוצה תהליך של ריפוי קצר ו"עוקף שכל".
  • לכל מי שרוצה להתחבר לייעוד ולהגשמה שלו.
  • לכל מי שחש שהוא לא נושם ורוצה להכיר את העולם הנשימה מקרוב.
  • לכל מי שרוצה ללמוד להתחבר פנימה ולשמוע את הקול הפנימי שלו.

תרצה לראות עוד?

לקבלת טיפים